למגזין המקוון - לחצו כאן
קבוצות קיימות ועתידיות - לחצו כאן

גליון ינואר

חדשות ועדכונים

קבוצות
לחצו כאן בכדי להתעדכן בקבוצות העומדות להיפתח או בקבוצות קיימות
חדשות תזונת ספורט
לחצו כאן וקיראו על חדשות תזונת ספורט

הרשמה למגזין המקוון

יולי 2011 כתבה 3

 
 CHOICES
 
תזונה נכונה הינה מרכיב מרכזי בשמירה על אורח חיים בריא. הצרכנים רוצים לבצע את הבחירה התזונתית הנבונה ביותר בקניית מוצרי מזון עבורנו ועבור משפחתנו אך לא תמיד יודעים כיצד. תו "הבחירה הנבונה" על המוצרים – סטנדרט תזונתי בינ"ל שהגיע לישראל, מתיימר להוות סימן לבחירה בריאה יותר ולהבטחת תזונה נכונה.התו יינתן לחברות העומדות בסטנדרטים בינלאומיים ומקומיים למזון איכותי באותה קטגוריות מזון.
 
העמותה הבינלאומית The Choices International Foundation, אשר נוסדה בשנת 2006 באירופה, פועלת לקידום התכנית ברחבי העולם. תפקידי ארגון Choices הבינלאומי (עמותה ללא מטרות רווח) הוא להקל על השקת התו במדינות שונות ולפקח על יישומו.
 
במקביל, בכל מדינה בה מושקת התכנית מוקמת עמותה שתפקידה להתאים את הקריטריונים המדעיים להרגלי התזונה המקומיים ולפקח על התכנית עם השקתה תוך שמירה על עקרונותיה.לצד העמותה הבינלאומית פועלת ועדה מדעית מייעצת ובלתי תלויה המורכבת ממדענים בעלי שם מכל רחבי העולם אשר תפקידה לקבוע ולעדכן את הקריטריונים התזונתיים שבבסיס התכנית. בארץ הוקמה עמותה רשומה בישראל לצד ועדה מדעית מייעצת עצמאית המסייעת בהתאמת הקריטריונים להרגלי התזונה בישראל.
 
 
 
 בשלב זה התו ניתן למספר קטן של מוצרים ומקווים כי בשנים הקרובות חברות רבות יכירו בחשיבותו וישלחו את מוצריהם לבדיקה לקבלת התו. את המוצרים שקיבלו את התו ניתן לראות כאן.
 
הקריטריונים לקבלת המוצרים, לאחר התאמה לישראל, מופיעים בטבלה מסודרת כאן. כדאי להתעדכן - הדבר עשוי גם לתת לכם הסתכלות ברורה על דרישות למזונות בריאים באופן כללי.
 
קנייה נבונה ובריאה !!!